مـحـبـو بـتـر یـن رسانه موزیکــ فارسی

بزرگترین سایت موزیک ایرانی

مـحـبـو بـتـر یـن رسانه موزیکــ فارسی

بزرگترین سایت موزیک ایرانی

دانلود دو آهنگ من نمیخوام و آهنگ دلمو تنها نزار از حامد میر گلی

حامد میرگلی آهنگ من نمیخوام و دلمو تنها نزار


حامد میرگلی آهنگ من نمیخوام و دلمو تنها نزار


دو آهنگ جدید و بسیار زیبا و احساسی از حامد میرگلی به اسم من نمیخوام و دلمو تنها نزار برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید



بر روی آهنگ مورد نظر خود کلیک کنید تا به یک صفحه هدایت شوید ، سپس بر روی بلوک آبی رنگ (Download) کلیک کنید تا به صفحه دیگری هدایت شوید.در همان صفحه یک لینک مستقیم به شما داده شود . حالا با لینک مستقیم دانلود کنید و لذت ببرید.


فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

1.من نمیخوام

2.دلمو تنها نزار

فرمت : Ogg / کیفیت : 56Kbps

1.من نمیخوام

2.دلمو تنها نزار



+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

========================================================

در صورتی که با لینک خراب برخورد کردید اینجا کلیک کنید

بازدید کننده محترم : از دانلود و اعتماد شما خوشحالیم. از انجمن پاپ موسیقی دیدن کنید و فعالیت خود را در زمینه موسیقی شروع کنید. اینجا کلیک کنید


آپلود عکس با بهترین امکانات با آپلود سنتر عکس چلیکا. اینجا کلیک کنید


( ما را از نظرات سودمند خود محروم نکنید )

جهت همکاری با موزیکفا با آی دی یاهو "Ali_online202" در تماس باشید
شما میتوانید با ایمیل "Simyan202@Gmail.com" نیز در تماس باشید


همچنین از آی دی و ایمیل فوق میتوانید مستقیما با مدیریت در ارتباط باشید


دعوت میشود از دیگر موسیقی های سایت دیدن کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد