مـحـبـو بـتـر یـن رسانه موزیکــ فارسی

بزرگترین سایت موزیک ایرانی

مـحـبـو بـتـر یـن رسانه موزیکــ فارسی

بزرگترین سایت موزیک ایرانی

دانلود آهنگ سکوت از آلبوم رگ خواب محسن یگانه

آلبوم جدید محسن یگانه "رگ خواب" (جنجالی)


حجم:۲٫۷۵ MB

دانلود دموی آلبوم با لینک مستقیم

===================

بالاخره انتظارات هواداران محسن یگانه به پایان رسید و دومین آلبوم رسمی وی با نام «رگ خواب» توسط شرکت آوای هنر منتشر شد.پس از وعده های پی در پی، از صبح امروز (چهارشنبه) به صورت همزمان در سراسر کشور با تیراژ بالایی پخش شد.که شما عزیزان میتوانید ترانه تراک سکوت را با کیفیت اورجینال در ادامه مطلب دانلود کنید...





دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

سکوت

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

سکوت

دانلود آهنگ با کیفیت OGG 64

سکوت

در «رگ خواب» نیز مانند آلبوم نفسهای بی هدف، همه ی ترانه ها و ملودی ها (به جز یک قطعه) از محسن یگانه است. این بار در میان تنظیم کننده ها علاوه بر شهاب اکبری و خود یگانه، نام «علی ثابت» هم به چشم می خورد که مدتهاست رهبری ارکستر وی را به عهده دارد. ماحصل نزدیک به دو سال تلاش محسن یگانه و همکارانش، یک آلبوم ۴۵ دقیقه ای شده که تولیدکنندگانش امید زیادی به موفقیت آن دارند و البته این چندان هم دور از ذهن نیست.

پیش بینی اینکه کدامیک از قطعات این آلبوم محبوبتر خواهند شد کمی دشوار به نظر می رسد؛ چرا که در آن تقریباً برای هر سلیقه ای یک قطعه وجود دارد. باید دید این بار «رگ خواب» سنت آلبوم های دوم ستارگان پاپ را خواهد شکست و مثل آلبوم اول میان مخاطبین جا باز خواهد کرد یا خیر.

ضمناً همزمان با انتشار آلبوم جدید محسن یگانه، سایت رسمی او با آدرس www.Mohsen-Yeganeh.com راه اندازی شد. علاقه مندان به این هنرمند از این پس می توانند اخبار مربوط به وی را از طریق این سایت پیگیری کنند.


به زودى کل آلبوم در سایت موزیکفا منتشر میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد