مـحـبـو بـتـر یـن رسانه موزیکــ فارسی

بزرگترین سایت موزیک ایرانی

مـحـبـو بـتـر یـن رسانه موزیکــ فارسی

بزرگترین سایت موزیک ایرانی

30 تیر آلبوم اون روی سکه علی تکتا و 31م آلبوم حادثه محسن یاحقی


 30 تیر : آلبوم جدید علی تکتا با نام اون روی سکه !!!

 31 تیر : آلبوم جدید محسن یاحقی با نام حادثه !!!!!!


جهت مشاهده خبرها ::: به ادامه مطلب مراجعه کنید :::


  خبر آلبوم جدید علی تکتا :


تعداد آهنگ های آلبوم 9 آهنگ و تاریخ دقیق پخش 30 تیر می باشد

.این آلبوم از نظر ملودی و تنظیم و نیز شعر در فضای جدیدتری نسبت به آلبوم اول (سالی به سالی) قرار دارد

پیش از این قرار بود تاریخ پخش 3 ماه زودتر باشد اما به خاطر مسائلی که در آینده عنوان خواهد شد روند تولید آلبوم دوم با تاخیر رو برو شد

علی تکتا از مخاطبان و هوادارانی که آلبوم اول را همانند یک رسانه در میان اطرافیان و خصوصاً قشر جوان منتشر کردند تشکر ویژه کرده و به جبران این اعتماد مطمئناً آلبوم دوم را با سختگیری و تلاش بیشتر ارائه خواهد نمود

این تنها و تنها حمایت هواداران بوده و هست که مسائلی که در آینده در پیش روست را مرتفع خواهد کرد و پیشرفت در ارائه ی آثار را سرعت خواهد بخشید .


دانلود آلبوم اون سکه با صداى على تکتا ( منتشر شد )


 و اما خبر آلبوم جدید محسن یاحقی را از زبان خودش میخوانیم :


سلام . به همه دوستان . این روزها سخت درگیر تموم کردن آلبومم که حادثه نام دارد هستم . این آلبوم 18 ترک دارد . آلبومی متفاوت ساختم . باز هم عاشقانه ، حرف های تازه ام را به پای شما ریختم تا هدیه ای هر چند ناچیز  برای این همه عشق و محبتی که به من دارید .  

من دو تا آلبوم آماده دارم . یکی را همین تیر ماه امسال تقدیمتان می کنم . دیگری آلبومیست که با مجوز وزارت ارشاد به بازار خواهد آمد .

نظرات 2 + ارسال نظر
آوا 1389/04/25 ساعت 15:06 http://rainy-silence.blogfa.com/

سلام ممنون به من سر زدی
وبلاگت خیلی متفاوت و جالب بود بازم ممنون
فقط با چه اسمی لینکت کنم؟

ما رو با عنوان " موزیکفا - دانلود آهنگ " لینک کن و در قسمت نظرات به ما اطلاع بده تا شما رو پس از تایید لینک کنیم . (منظور از تایید یعنی اینکه مطمئن بشیم که شما مارو لینک کردی) موفق باشی

پرستو 1389/04/25 ساعت 17:17 http://pklove.blogfa.com

ممنون سر زدی...باشه لینکت میکنم...منو قاصدک بلینک...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد